zondag 22 mei 2016

Daisy in voorjaarsstemming.

Eigenlijk wilde ik dit kaartje helemaal niet wegsturen omdat ik hem zelf zo leuk vond. Maar hij was bedoeld voor mijn moeder en daar staat Daisy dan ook te pronken op de schoorsteenmantel tussen een paar schapen van mijn moeder haar verzameling. En ze laat ze altijd heel lang staan dus ik kan het kaartje nog vaak genoeg bewonderen.






Stans: bloem Action, vlinders Marianne Design CR1354, passe partouts squares
Marianne Design CR1359, postage stamps Joy 6002/0324, blaadjes Joy 6002/0452.

Stempels: Daisy met vlinder Marianne Design DDS3351 , tekst postage stamps Joy 6410/0317

Papier: Action, Boekenvoordeel

Shape art mal Dutch Doobadoo frames ornament vierkant.

Splitpennen Action

Het inkleuren heb ik gedaan met verschillende merken inkten.  


2 opmerkingen:

  1. Fantastisch... zucht, wat een prachtige lieve kaart.
    Heeeeel mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met deze laatste challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie. Je bent ook nog eens de allereerste :). En ik had het kaartje ook het liefst zelf gehouden.

      Verwijderen