donderdag 14 juli 2016

Party in Pink

Het is alweer even geleden dat ik een bericht heb gepost. Ik moet er nog wel even aan 'wennen' om regelmatig berichtjes te plaatsen. Kaartjes maken lukt nog wel wat tussen de bedrijven door.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor een jarig buurmeisje. Als je 10 wordt dan is roze en lekker meisjesachtig nog net OK.
En Daisy is natuurlijk altijd leuk om te gebruiken op een kaartje. Ik ben inmiddels mijn verzameling stempels van Don & Daisy flink aan het uitbreiden. Gelukkig snapt mijn man dat ik ze heeeeeel erg leuk vind dus ik mag ze gelukkig ook in huis halen :p.



Gebruikte materialen


Stansen

Marianne Design LR0397
Joy 6002/0384 roll up roses
Joy 6002/0324 Postage Stamps
Marianne Design LR0116 alleen de swirls

Stempels

Marianne Design DDS 3339
Joy 6410/0317 clear stamps sending messages


Daisy ingekleurd met Distress inkt en 
papier uit de voorraad.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen