Heerlijk weer

Het was hier vandaag (en gelukkig ook de rest van de week tussen de buien door) heerlijk weer en met een speeltuin voor de deur en heel veel spelende kinderen wil onze dochter ook het liefst de hele dag buiten zijn. Ze is nog net even te klein om alleen heen te gaan dus papa of mama hobbelen dan maar weer mee. Alleen gebeurt er dan overdag niet zoveel aan het huishouden, of bloggen, of hobbyen. 
Maar gelukkig hebben ze wat leuks bij de Action in de schappen liggen. Hele leuke stansblokken waarmee je heel snel even een kaartje in elkaar kan draaien. Zo kan ik toch nog even laat op de avond aan de gang.




Het rechthoekige kaartje heb ik nog even bewerkt met Distress inkt vintage photo en ik heb ze allebei even met een distress tool bewerkt. Allebei de kaartjes komen uit een blok met veel roze en bloemen, heerlijk romantisch.


Ook heb ik nog een mannenvariant weten te scoren. Ik heb er persoonlijk wat minder mee maar ja, mannen vinden kaarten krijgen ook leuk :p.


Deze komt uit het derde blokje en is wel mijn favoriet. Het zijn allemaal mooie botanische vintage plaatjes. Het is eens een keer wat anders maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gebruikte materialen 


Stansblokken Action
Basiskaarten Action
Distress inkt vintage photo
Distress tool 

Reacties