zaterdag 17 september 2016

De eerste

Ik heb er dan eindelijk ook 1 gemaakt, een kerstkaart. Al wel een paar dagen geleden terwijl het hoogzomer was. Ook heb ik tijdens het warme weer superleuke stansjes bij de Action gescoord. Op deze kaart heb ik het labeltje gebruikt. Ik ben er echt superblij mee en dat voor 1 euro. Zo kun je nog eens vaker leuk hobbymateriaal kopen :p.

De boompjes was nog heel wat werk. Ze zitten alleen aan de randen vast. Uiteindelijk heb ik de boompjes 2 x uitgestanst en aan elkaar geplakt om over de hele lengte een bomenrij te krijgen.


Gebruikte materialen

Stempels
Marianne Design DDS3336
Marianne Design EC0156
Cirkelstans Joy crafts

Stansen
Marianne Design CR1287
Marianne Design DF3408

Papier
Basiskaart kraft Action
Groen DP papier onbekend
Rood DP papier Eline's winter huis, Let is snow
Groen papier papicolor

Overig
Distress Inkt
Frantagé wit
bakerstwine

Ik zou het leuk vinden als je me komt volgen en een berichtje achterlaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen