donderdag 20 oktober 2016

Leuk nieuws en een beetje kerst.

Hey allemaal,

Vandaag mag het dan eindelijk de wijde wereld in. Ik ben 'aangenomen' als DT'er voor Hip Hoi. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen maar ik vind het echt supergaaf.
Kijk hier voor hun website, http://www.hip-hoi.nl/. Wordt lid van de hip-hoi Facebook pagina om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes. Bij mij op het blog kom je vanaf nu natuurlijk ook het één en ander tegen.

En dan nu verder met het kaartje. Ik ben druk bezig om mijn voorraad kerstkaarten uit te breiden maar heel snel gaat het nog niet. Ik zit op 3 totaal en dat is natuurlijk niet heel erg veel. Nu hoef ik er ook niet zo heel veel te maken want de meeste mensen om ons heen sturen geen kaartjes meer per post. En ik ben wel een beetje van zelf geen kaartje gekregen dan verstuur ik er ook geen één.
Ook een beetje omdat ik altijd veel te laat begin met het maken van kaartjes en daarom nooit op tijd genoeg heb :p.



En het is toch maar weer een kaartje geworden met Daisy omdat deze stempels echt veel te leuk zijn. Je kan ze ook zo leuk de kleurtjes geven die je zelf het leukste vindt, en ja, ik ben gek van een heel klassieke kerst.

Gebruikte materialen

Stempels

Marianne Design DDS3335
Marianne Design COL1380

Stansen

Marianne Design COL1380
Marianne Design LR0142
Joy! crafts 6002/0081

Overig

Papier papicolor, restjes, Action
Daisy ingekleurd met Distress inkt
Rood lint

Ik zou het leuk vinden als je me komt volgen en een berichtje achterlaat

1 opmerking:

  1. Super blij dat je in ons HipHoi Design team zit, nogmaals welkom.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen