woensdag 30 november 2016

Niet zo traditioneel

Van de week kwam ik het blog tegen van knutsels en kadootjes waar de challenge een kerstkaart zonder rood of groen is. Deze had ik nog liggen en ook nog niet gepost dus die kan ik er mooi voor gebruiken. Het is een kaart die ik dus al even geleden heb gemaakt en ik vind hem zelf echt heel erg goed gelukt. Meestal ben ik wel even bezig met een kaart en dan vooral met de kleurencombinaties of de opbouw van de kaart. Deze kwam voor de verandering zo uit mijn mouw gerold. En dat terwijl ik juist enorm van de traditionele kerstkleuren ben. Dit is hem dan geworden.





Gebruikte materialen

Stansen

Marianne Design COL1394

Overige materialen

Paperbloc Marianne Design PB7048
Grijs, roze, groen, donker roze cardstock papicolor ea
Lint uit voorraad
Plakparels uit voorraad

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Myrthe,
    je kaartje is geweldig mooi. Alleen jammer dat er toch groen op zit.
    Misschien heb je nog tijd om een nieuwe kaart te maken voor Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes Monique
    DTK&K

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stom, ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat de blaadjes groen zijn. Ik had alleen maar het kerstpapier in gedachten. Ik weet niet of ik nog op tijd wat anders kan maken.

      Verwijderen
    2. Ik zag trouwens meer kaarten met groene blaadjes en andere groene accenten. Daarom heb ik er ook niet zo bedacht dat groene blaadjes niet kunnen.

      Verwijderen