dinsdag 10 januari 2017

Drukke feestmaand

Ik zag net dat ik de hele maand december nog geen enkel bericht heb gepost. Ik schaam me diep dus bij deze dan de eerste van de maand en dan hopelijk later deze maand nog een bericht. (Niet gelukt en daarom maar in het nieuwe jaar). Afgelopen maand was druk met ziek zijn, verhuizen van m'n schoonmoeder, 50ste verjaardag van mijn man en weer ziek zijn samen met de andere gezinsleden. En voordat je het weet is het alweer bijna kerst. De kaartjes zijn al wel de deur uit maar deze wil ik toch nog even laten zien. Hij is totaal anders dan wat ik normaal maak. Ik kwam volgens mij op het blog van de liftchallenge (ik was natuurlijk weer eens te laat) deze inlay techniek tegen. Het was nog een hele klus om alles op de juiste plek terug te krijgen en het is niet overal helemaal recht geworden maar ik was uiteindelijk best wel tevreden over mijn eindresultaat.



Tijdens het verhuizen van mijn schoonmoeder kwamen we nog een oude Dymo tegen en die heb ik hier gebruikt voor de tekst. De stans is van Memorybox (Clairmont ornaments die) en ik heb alles ingekleurd met Distress inkt.

Ik heb inmiddels weer een leuk HipHoi pakket gekregen en ben er al druk mee bezig dus hopelijk lukt het ook om wat meer berichten te posten.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen