En weer een bericht

En dan ben ik er maar weer eens met een bericht. Ik heb wel veel kaartjes gemaakt de laatste tijd dus ik loop een beetje achter en ik zal proberen om wat vaker berichtjes te posten.
Tussen alle decemberfeesten in heb ik een heel andere kaart gemaakt. Ik had zin aan iets voorjaarsachtig en ik had al eerder een hele serie Marianne Design mallen voor weinig op de kop getikt en sommigen moesten nog gebruikt worden. Dat kon dus mooi bij dit kaartje. Ook ben ik wat meer aan het experimenteren met het inkleuren van afdrukjes. Omdat Distress inkt en Memento/Versafine voor mij prijstechnisch het fijnste is kleur ik ze hier dus mee in. Bij dit afdrukje heb ik wat meer verschillende kleuren voor bijvoorbeeld het jurkje gebruikt om op die manier wat meer schaduweffecten te krijgen. Ik merk dat ik wel moet blijven oefenen maar dat vind ik helemaal niet erg ;).





Gebruikte materialen

Stansen

Marianne Design LR0396
Marianne Design CR1333
Marianne Design LR0163
Joy! crafts 6003/0037
Joy! crafts 6003/0038
Vlinder, Action stans

Stempels

Nellie Snellen SWE008
Marianne Design PL1524

Papier

Wit cardstock
Wit aquarelpapier
Groen cardstock
DP papier Studio Light

Ingekleurd met Distress Inkt en Memento/Versafine

Reacties