zondag 5 februari 2017

Roosje

Ik geef je een roosje, mijn roosje... aan dat liedje moest ik meteen denken toen deze mooie stempel in mijn DT-pakketje zat. Ik heb de roos eerst ingekleurd met de ZIG markers die ik ook in mijn pakket erbij kreeg. Wat een gave markers zijn dat. De roos op het kaartje heb ik ingekleurd met Distress inkt omdat het rood en roze die ik gekregen heb wel wat hard van kleur waren en ik ze niet heel mooi bij het papier vond passen dat ik in gedachten had. Verder heb ik de kaart afgewerkt met stansen van Marianne Design. Het is maar een kleine foto deze keer omdat hij met het vergroten alleen maar waziger wordt.

Alle gebruikte materialen zijn weer te verkrijgen op www.hip-hoi.nl



Gebruikte materialen

Stansen

Marianne Design CR1333
Marianne Design LR0396

Stempels

Marianne Design TC0846
Marianne Design PL1524

Papier

Marianne Design English Roses
Schut Artist drawing paper 225 gram
Wit cardstock
Rood papier Papicolor

Overig

Kant, koordje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen