Een beetje voorjaar

Omdat het voorjaar toch nog steeds op zich laat wachten heb ik een heerlijke voorjaarskaart gemaakt. Er zat zoveel leuks in mijn DT pakket van HipHoi, ik kan er nog genoeg leuks mee maken waaronder deze kaart. Ik had alleen wat problemen met de Dutch Doobadoo mal. Ik had deze al uit wit cardstock gehaald en de design papiertjes uitgeknipt. Het enige wat ik er bij had was het plaatje en het kantrandje eromheen. Maar toen......wist ik het niet meer. Ik heb hem dagen in de kast gehad en ik heb het kaartje regelmatig voor me op tafel gehad maar ik wist het niet meer. Totdat ik de leuke bloemenstans van vingerhoedskruid op de beurs in Assen van mijn moeder kreeg. Het was nog even puzzelen met de kleuren maar het is gelukt.

De kaart heb ik dus eerst met de Dutch Doobadoo mal uitgetekend op wit cardstock. Daarna de design papiertjes gedaan en uitgeknipt. Het plaatje komt van een leuk knipvel met nog veel meer mooie aquareltuintjes (stond die van ons er maar zo mooi bij ;)). Daarna heb ik er nog wat leuke bijpassende stansjes bij gezocht en er een lintje met strikje (ben er nog steeds niet handig in) op gemaakt. Omdat het papier zo mooi is heb ik er verder niet al teveel toeters en bellen op verwerkt.




Gebruikte materialen

Stansen
Marianne Design CR1331
Marianne Design CR1354
Marianne Design LR0452

Stempels
Gummiapan 16090302

Papier
Marianne Design knipvel IT592
Marianne Design English roses
Soft Finish cardstock 270 gram Elizabeth Craft Design

Overig
Dutch Doobadoo Card Swing C4 - 470.713.306
Lint uit de voorraad


Alle materialen zijn weer te verkrijgen via www.hip-hoi.nl

Reacties