Olifantjes

Ik had voor mijn verjaardag een stans gekregen die ik al had. Deze kon ik gelukkig ruilen maar ja, alleen maar ruilen lukte niet helemaal. Zeker niet toen ik deze lieve olifantjes tegenkwam. Op internet kwam ik de olifantjes op deze manier met de ballonnetjes tegen en deze moesten gewoon lekker buiten lopen met zijn twee. De wolkjes heb ik gemaakt met lichtblauwe inkt. Hij was nog iets te kaal dus ze lopen lekker door het gras. Heb er zelf alweer helemaal zin aan, met de blote voeten naar buiten. Dat was ook het eerste wat in mij op kwam bij de uitdaging op het Dutch card lovers blog. Daar gaan deze lieve olifantjes dan ook aan mee doen.


Gebruikte materialen


Stansen
Marianne Design CR1355
Cut-ies 20065

Stempels
Hunkydory Tons of fun

Papier
Aquarelpapier
Blauw papier Hema
Restje groen

Reacties

  1. Wat een gave stempels. :) Super leuke voorjaarskaart.
    Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige lente kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten